Trójmiejska akcja. Spotkanie osób medytujących aktywnie

Miejsce, gdzie możecie zamieszczać prośby o praktykę, mantrę, czy modlitwę w intencji...
monkey
Posty: 7
Rejestracja: pt kwie 06, 2012 12:12
Płeć: mężczyzna
Tradycja: to co wspólne we wszystkim

Trójmiejska akcja. Spotkanie osób medytujących aktywnie

Nieprzeczytany post autor: monkey »

Witam.
Nazywam się Michał i jestem studentem magisterskim Akademii Morskiej w Gdyni.

Zagłębiając się w wiedzę na temat rozwoju duchowego (buddyzm, hinduizm, huna, autohipnoza itp) otrzymałem od kolegi książkę czysto naukową ,bardzo jasno przedstawiającą badania i osiągnięcia z dziedziny fizyki kwantowej. Ukierunkowana była ona w odłam tej nauki dotyczący przeprowadzonych wielu badań na dużą skalę dotyczących obserwatora (świadomości) oraz wpływu ludzkich intencji na wszechświat.

Z tego źródła najbardziej przykuła moją uwagę kwestia że te same intencje kierowane przez większą ilość osób mają proporcjonalnie większą efektywność.

Wpadłem więc na pewien pomysł, a jako że jestem człowiekiem preferującym działanie zamiast zostawić go w swojej głowię chcę się z wami nim podzielić.

Zwracam się więc do wszystkich osób z trójmiasta lub okolic, praktykujących z czystymi intencjami medytację aktywną, wizualizacje lub cokolwiek w tym rodzaju aby przemyślały możliwość spotkania w jakimś terminie, określonym dopiero kiedy uzbieramy jakąś konkretną liczbę chętnych, w celu demokratycznego i anonimowego głosowania o najodpowiedniejszej intencji wspólnych medytacji a następnie praktyki medytacyjnej na wybrany temat. Oczywiście pozostawiam wolną wole w tym z jakim rodzajem medytacji czy wizualizacji ktoś będzie pracował. Ważne aby była ta sama intencja. Osoby z dalszych miejsc również mogą nas wspierać po prostu praktykując z nami bez spotkania.